Proč firemní webové stránky ?
Většina dosud používaných způsobů propagace a reklamy - tištěná, inzerce, nabídky,
katalogy a zasílání různých tištěných nabídek poštou je finančně velmi náročná s
jedním negativním projevem - oslovujete zákazníky, kteří o Vaši nabídku zrovna nestojí
a tyto finančně náročné nabídky většinou končí v koši. Pro další propagaci musíte
opět vydat finanční prostředky na pořízení dalších tištěných propagačních materiálů,
případně nabídky zasílat poštou. Když si spočítáte roční náklady, většinou to není
zrovna malá částka.
Internet přináší zásadní změnu v pohledu na firemní propagaci a reklamu. Firemní
webové stránky nabízí možnost kompletních informací o Vaší firmě včetně nabídky
výrobků a služeb, katalogu výrobků, jejich obrázků a technických parametrů. Vše
zpracované v roztříděných informacích tak, aby se potencionální zákazník dostal
ihned k potřebné informaci a nemusel nic hledat a číst co ho momentálně nezajímá.
Firemní webové stránky se nikomu nevnucují, ale slouží k informaci
zákazníkům, kteří právě Vaši firmu hledají k potencionální spolupráci, protože nabízíte
určitou službu, nebo výrobek, kterou zákazník dodavatelsky hledá a hodlá za ni zaplatit.
K potřebné informaci se dostane kdykoliv, protože firemní webové stránky jsou trvale
k dispozici a podle potřeby jsou schopny nabídnout potřebnou informaci i tisícům
zákazníků současně. Všechny informace se dají na Internetu nejen prohlížet, ale
i vytisknout. Takže potřebuje-li zákazník informaci v tištěné formě, dá pouze vytisknout
a má vše i v tištěné formě. Výhodné u různých katalogů výrobků, technických parametrů
ap.
Firemní webové stránky šetří nejen Váš drahocenný čas - nemusíte tisíckrát vysvětlovat
stejné informace při zahájení komunikace s novým zákazníkem. Šetří i čas Vašeho
potencionálního zákazníka, který se vše potřebné a pro něj důležité doví ve chvíli,
kdy to potřebuje, aniž by Vás musel kontaktovat a vyptávat se. Zákazník informace
vyhodnotí a obrací se na Vás s již konkrétním požadavkem. Dobře informačně zpracované
firemní webové stránky Vám přivedou i zákazníky, kteří by se jinak o Vaší nabídce
vůbec nedověděli.
Zásadní rozdíl oproti jiným druhům propagace a reklamy je v tom, že firemní webové
stránky pořídíte jen jednou a mohou Vám sloužit léta. Zároveň šetříte náklady na
tištěnou a jinou formu reklamy. Zákazníkovi se nevnucujete, ale potencionálnímu
zákazníkovi nabídnate a poskytnete, kdykoliv to potřebuje, všechny důležité a zásadní
informace k jeho rozhodování. Každého můžete odkázat na Vaše firemní webové stránky,
kde si potřebné informace zajistí a vše potřebné a důležité, se doví v klidu domova.
Ze všech ostatních reklamních systémů, dopisy, faktury, vizitky, nápisy na firemních
autech atd., můžete odkazovat na Vaše firemní webové stránky.
Když jsem před 20 lety v reklamně začínal, vymyslel jsem pořekadlo:
Můžete mít geniální nápady a vynálezy, zlaté ručičky, bezkonkurenčně nejlepší výrobky.
Pokud si nazajistíte adekvátní reklamu a nedokážete to sdělit zákazníkovi,
který má peníze a je ochoten takový výrobek koupit,
je veškeré Vaše snažení k ničemu.
Možná jste již slyšeli, jak američan stojí u baru a říká kamarádovi. Tak jsem
vydělal 10 dolarů, za dolar se teď napiji a 9 dolarů dám do reklamy.
Nenahraditelné náhody na internetu, které je třeba využívat
Každý z nás již jistě zažil, že zadal nějaké firmě práci jen proto, že byla nejblíž,
že slíbila to udělat rychle a kvalitně, za výhodných finančních podmínek. Skutečnost
se následně zásadně lišila od slibů. Následně náhodou zjistíte, že existovaly 3
další firmy, které to mohly udělat za stejných, případně lepších podmínek a hlavně
kvalitně. Celý byznys je v zásadě o náhodách, kde se buď poptávka s nabídkou potkají,
což Internet dnes nabízí, nebo nepotkají, protože v tomto konkurenčním prostředí
Vaše webové stránky nemáte a tento byznys například získá méně zdatná firma jen
proto, že má v tomto konkurenčním prostředí na internetu své webové stránky a potencionální
zákazník se o Vaší nabídce vůbec nedověděl.
Internet je v současné době největší konkurenční prostředí na světě.
Kdo zde nemá svou nabídku kvalitně prezentovanou
na svých firemních webových stránkách,
dává šanci konkurenci.